Informace v článku jsou vhodné pro typy webů: článek je vhodný pro web typu vizitka

Klíčové ukazatele výkonnosti pro web typu vizitky

V rámci webů-vizitek je pro majitele nejdůležitější především množství uživatelů na vašem webu a jejich pohyb po webové prezentaci. 

Je dobré sledovat především vývoj počtu návštěv a unikátních návštěvníků. Zároveň by vás mělo zajímat, jaké jsou nejčastější vstupní stránky prezentace a podle toho vyhodnocovat, jak rychle se uživatelé dostávají k těm informacím, které jim chceme sdělit (jako třeba adresa a telefonní spojení, e-mail).

Tip: Máte více telefonních linek? Použijte jednu linku jen pro webové stránky a nikde jinde. Můžete začít zjišťovat, kolik hovorů se uskuteční podle internetových stránek. 

Velice podobně jde postupovat například s odkazem na váš web z tiskového letáku. Kde na tiskový leták uvedete adresu domény třetího řádu, kam vystavíte cílovou stránku vaší kampaně (např.: http:// sleva.ukazkovy-web.cz). Následně se pak můžete v Google Analytics dozvědět, kolik návštěvníků přišlo přímo právě na tuto stránku.

Ani jedna z variant není zcela přesná, ale umožní nám získat rámcový přehled nad našimi offline konverzemi. Určitě stojí za to sledovat trend vývoje v rámci probíhající kampaně a několik týdnů po jejím skončení.


Zpětná vazba